Jak zmienić hasło do Wi-Fi?
Nie ma takiej możliwości. Hasło dostępowe do sieci Wi-Fi znajduje się na urządzeniu i jest ono niezmienialne.
Jak zmienić hasło dostępowe do Panelu Obsługi Klienta iBOK (bok.multiplay.pl)
Aby dokońać zmiany hasla należy skontaktować się telefonicznie z naszą infolinią pod numerem 775 006 006
Dlaczego nie działa internet?
Dostęp do usług jest stale monitorowany przez nasze systemy. W przypadku wykrycia usterki nasi pracownicy starają się ją usunąć w najkrótszym czasie jakim to możliwe. O wszystkich aktywnych problemach z dostarczaniem usług dowiesz się z strony www.multialert.multiplay.pl
Jeśli chcesz nas poinformować o problemach technicznych skorzystaj z formularza.
Dlaczego poziom transferów po Wi-Fi nie zgadza się z umową?
Podane w umowie prędkości to parametry, które można uzyskać przy połączeniu kablowym, na odpowiednio wydajnym sprzęcie.
Ze względu na możliwą liczbę elementów, które zakłócają sygnał Wi-Fi klienta, nie możemy zagwarantować tych prędkości przy połączeniu bezprzewodowym. Dzieje się tak, ponieważ na sygnał mogą wpływać zakłócenia z innych sąsiednich sieci Wi-Fi i urządzeń domowych, przeszkodami też są ściany i inne urządzenia podłączone do tej samej sieci.
Na jaki numer mam dokonywać wpłat i jakie jest moje saldo?
W Panelu Obsługi Klienta znajdziesz wszystkie niezbędne informacje takie jak:
- numer konta
- saldo wpłat
- faktury vat
Umowa jest na mojego męża, czy mogę otrzymać informację?
Jeśli mąż nie udzielił upoważnienia to nie ma takiej możliwości. Takie upoważnienie można wprowadzić w Panelu Obsługi Klienta Panelu Obsługi Klienta w zakładce Upoważnienia.
Jaki jest adres Biura Obsługi Klienta?
- Biuro Obsługi Klienta w Knurowie
ul. Szpitalna 8, pok. 101, 44-190 Knurów
bok.knurow@multiplay.pl - Biuro Obsługi Klienta w Opolu
ul. Wspólna 1/o, 45-837 Opole
bok.opole@multiplay.pl