MULTIPLAY | Legenda: Aktywny problem techniczny, Planowane prace, Awaria zakończona.

tel.: 775 006 006

FAQ – często zadawane pytania

Nie ma takiej możliwości. Hasło dostępowe do sieci Wi-Fi znajduje się na urządzeniu i jest ono niezmienialne.

Aby dokońać zmiany hasla należy skontaktować się telefonicznie z naszą infolinią pod numerem 775 006 006

Dostęp do usług jest stale monitorowany przez nasze systemy. W przypadku wykrycia usterki nasi pracownicy starają się ją usunąć w najkrótszym czasie jakim to możliwe. O wszystkich aktywnych problemach z dostarczaniem usług dowiesz się z strony www.multialert.multiplay.pl

Jeśli chcesz nas poinformować o problemach technicznych skorzystaj z formularza.

Podane w umowie prędkości to parametry, które można uzyskać przy połączeniu kablowym, na odpowiednio wydajnym sprzęcie.
Ze względu na możliwą liczbę elementów, które zakłócają sygnał Wi-Fi klienta, nie możemy zagwarantować tych prędkości przy połączeniu bezprzewodowym. Dzieje się tak, ponieważ na sygnał mogą wpływać zakłócenia z innych sąsiednich sieci Wi-Fi i urządzeń domowych, przeszkodami też są ściany i inne urządzenia podłączone do tej samej sieci.

W Panelu Obsługi Klienta znajdziesz wszystkie niezbędne informacje takie jak:

  • numer konta
  • saldo wpłat
  • faktury vat

Jeśli mąż nie udzielił upoważnienia to nie ma takiej możliwości. Takie upoważnienie można wprowadzić w Panelu Obsługi Klienta Panelu Obsługi Klienta w zakładce Upoważnienia.